Креативні комунікаційники розробили кейс для ЦЗВЛ

Центр зайнятості Вільних людей став одним із шести організацій-партнерів курсу з комунікацій у недержавному секторі Practicum, для якого мегакреативні та досвідчені комунікаційники розробили інформаційну кампанію на тему подолання дискримінації на робочому місці за гендерною ознакою.

За прогнозами науковців, знадобиться понад 100 років, щоб досягти гендерної рівності. Тим часом 87% жінок не знають, що нерівність доступу до ринку праці є порушенням їхніх прав і отримують на 23% менше ніж чоловіки. Ми хочемо роз’яснити, що таке економічна гендерна нерівність та які інструменти спротиву їй доступні сьогодні. Відповідно до поставленого завдання, четверта група PRacticum запропонувала такі способи боротьби з нерівністю:

  • започаткувати у соцмережах флешмоб #ЯкбиНеСтать. Першими цим хештегом скористаються лідерки думок, які ділитимуться власними історіями про нерівність. Це заохотить інших жінок розповісти про випадки, коли стать заважала просунутись кар’єрною драбиною чи отримати бажану роботу. Додатковим інструментом впливу стане запрошення учасниць
    флешмобу на ранкові шоу телеканалів.
  • паралельно активувати онлайн-тест “Чи існує трудова гендерна рівність?”. Тест побудований  як симулятор робочого місця, де користувач спробує себе в ролі роботодавця.
  • створити мобільну виставку «Гендерна (не)рівність», яка мандруватиме музеями великих міст України. Експозиція показуватиме, як відрізняється життя чоловіка та жінки, які мали однакові умови в дитинстві та юності

Ми вже в передчутті великих соціальних змін!