Результати дослідження особливостей взаємодії внутрішньо переміщених осіб з громадськими організаціями (на прикладі ГО «Центр зайнятості вільних людей»)

У рамках репрезентативного опитування своїх клієнтів ГО «Центр зайнятості вільних людей» вирішила відповісти на деякі запитання, пов’язані з досвідом взаємодії внутрішньо переміщених осіб та представників третього сектору, які надають їм послуги. Отримані нами дані дозволяють зробити декілька корисних, на нашу думку, висновків щодо механіки надання послуг особам, які вимушені були покинути свої домівки.

Перш за все, варто відмітити, що потенційні клієнти активно користуються соціальними мережами та електронними ЗМІ для отримання інформації про доступні їм послуги, порядок їх надання тощо.

По-друге, клієнти відкриті для додаткових пропозицій допомоги. На час звернення до організації їх запити можуть бути сформованими не до кінця або вони можуть не знати усіх доступних їм опцій. Тому представникам третього сектору потрібно навчати, тренувати своїх співробітників та волонтерів виявляти додаткові потреби клієнтів для того, щоб надати їм комплексну та ефективну допомогу.

По-третє, організації варто приділити увагу персоналізації, запам’ятовуванню послуг, які вони надають клієнтам. Це сприятиме росту лояльності клієнтів, рівню відповідальності клієнтів, поширенню інформації про організацію через неформальні канали.

Більш детальну інформацію ви зможете знайти в повному тексті дослідження CZVL_research2

Команда висловлює подяку партнерам з Української агенції з підвищення впевненості (UCBI), яка фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) за допомогу у проведенні цього дослідження.